Zainwestuj w zdrowie
z naszym cateringiem!

Twoja dieta
w naszych rękach!

Pamiętaj, że każdy organizm reaguje w sposób odmienny na dany rodzaj diety. Jeżeli zastanawiasz się nad rodzajem diety, bądź masz dolegliwości po spożyciu pokarmów lub chciałbyś zmienić swój dotychczasowy model żywienia na inny, zalecamy konsultację z naszym dietetykiem.

Nasze diety

Cenimy sobie różnorodność. Sprawdź naszą zróżnicowaną ofertę i wybierz coś w sam raz dla siebie!

STANDARD

Dieta standard jest skierowana dla wszystkich tych, którzy pragną aby na co dzień w menu gościły pełnowartościowe i zbilansowane posiłki oparte na świeżych i wysokiej jakości produktach.

Dieta jest idealnym wyborem dla tych, którzy pragną zdrowo się odżywiać, kształtować sylwetkę czy też poprawić swoje samopoczucie. W diecie nie ma ograniczeń grup produktów – znajdziesz tutaj różnego rodzaju mięsa, nabiał, jaja, pełnoziarniste produkty zbożowe, nasiona roślin strączkowych, warzywa, owoce, oleje, pestki, nasiona i orzechy.

Dostępna jest również wersja bez ryb skierowana do osób, które chcą całkowicie wykluczyć ten składnik swojej diety, a jednocześnie zdrowo i smacznie się odżywiać.

SPORT

Jeżeli treningi są Twoją codzienną rutyną, dieta SPORT jest idealna dla Ciebie. Dobrze zbilansowane posiłki, odpowiednia podaż kalorii są podstawowym wsparciem okołotreningowym. Dzięki temu możesz zwiększyć swoją siłę, wytrzymałość, oraz sprawnie budować masę mięśniową.

W tym wariancie diety zadbaliśmy o wyższy udział pełnowartościowego białka, odpowiednią podaż paliwa w postaci węglowodanów oraz zdrowe tłuszcze, co sumarycznie pozwoli Ci efektywnie realizować cele sportowe.

Posiłki są zbilansowane i uwzględniają produkty ze wszystkich grup spożywczych: zboża, mięso, nabiał, jaja, nasiona roślin strączkowych, warzywa, owoce, oleje, pestki, nasiona i orzechy.

WEGETARIAŃSKA

W tym wariancie diety wykluczamy wszystkie mięsne propozycje dań, w tym także ryby i owoce morza. Dobrze odnajdą się tutaj zarówno zdeklarowani wegetarianie, jak i osoby które chciałyby ograniczyć spożycie mięsa w diecie.

Dzięki cateringowi wegetariańskiemu możesz spokojnie poznawać roślinną kuchnię nie stwarzając przy tym ryzyka niedoborów pokarmowych. Głównym donorem białka w posiłkach są nasiona roślin strączkowych, nabiał oraz jaja, które wraz z pełnowartościowymi
produktami zbożowymi, dobrej jakości olejami, pestkami i orzechami tworzą sycące i zbilansowane posiłki.

Możesz być pewien, że dieta będzie odpowiednio zbilansowana.

WEGETARIAŃSKA Z RYBĄ

Jeśli chciałbyś ograniczyć spożycie mięsa, natomiast nie wyobrażasz sobie rezygnacji z ryb i owoców morza, ten wariant diety spełni Twoje oczekiwania.

Urozmaicenie roślinnej diety daniami rybnymi wzbogaci Twoje menu w dobroczynne kwasy tłuszczowe z rodziny OMEGA-3, co przynosi korzyści dla układu sercowo-naczyniowego.

W takim wariancie diety wegetariańskiej oprócz ryb uwzględniamy również nabiał oraz jaja, które wraz z pełnowartościowymi produktami zbożowymi, dobrej jakości olejami, pestkami i orzechami tworzą sycące i zbilansowane posiłki.

WEGAŃSKA

Dieta ta skierowana jest zarówno dla wegańskich weteranów, jak i dla osób które chciałyby zrezygnować z mięsa i produktów odzwierzęcych. Dieta wegańska może przynieść wiele korzyści, zarówno zdrowotnych jak i sylwetkowych, pod warunkiem, że jest prawidłowo zbilansowana.

Być może od jakiegoś czasu rozważasz wdrożenie roślinnej diety ale nie wiesz jak komponować posiłki tak aby były odżywcze? Nasza dieta będzie dla Ciebie idealnym rozwiązaniem. Dzięki menu opracowanemu przez dietetyka masz pewność, że mimo wykluczenia kilku grup produktów dostarczasz do organizmu wszelkich potrzebnych związków, witamin, składników mineralnych niezbędnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu.

W menu nie znajdziesz takich produktów jak mięso, ryby, jaja, nabiał, ale także produktów odzwierzęcych jak np. miód. Białko zwierzęce w posiłkach zostało zastąpione nasionami roślin strączkowych (m.in. ciecierzycą, fasolą, soczewica, soją), które to wraz z produktami zbożowymi oraz zdrowymi tłuszczami dają zbilansowany posiłek.

*Pamiętaj, że ograniczenie spożycia produktów pochodzenia zwierzęcego wiąże się z koniecznością monitorowania i suplementacji witaminy B12, zwłaszcza jeśli jest to dieta stricte wegańska.

LOW CARB

Jest to wariant diety, o ograniczonej ilości węglowodanów ogółem, w związku z czym takie produkty jak kasze, ryż, pieczywo, makarony występują w mniejszej ilości. Jest to dobra opcja dla osób pragnących ograniczyć produkty węglowodanowe w swojej diecie.

Dieta LOW CARB może być pomocna także w redukcji tkanki tłuszczowej oraz dla osób aktywnych fizycznie. Dieta ta charakteryzuje się wyższym udziałem białka oraz tłuszczów. Zadbaliśmy o to aby potrawy były komponowane na wzór diety śródziemnomorskiej, zatem komponenta białkowo-tłuszczowa jest uzupełniana przez dobre jakościowo produkty
takie jak ryby, drób, orzechy, nasiona, pestki, oleje, awokado. Oprócz tego, dania są wzbogacone o różnorodne warzywa ale także owoce, dzięki czemu dieta ma wysoką wartość odżywczą. Ze względu na wyższy udział tłuszczów i białka w diecie, nie jest ona zalecana osobom u których zdiagnozowano choroby nerek, wątroby, trzustki, dnę moczanową, wysokie stężenie cholesterolu, schorzenia woreczka żółciowego, chorobę układu sercowo-naczyniowego.

Jeżeli masz wątpliwości czy ta dieta jest dobra dla Ciebie, skontaktuj się z naszym dietetykiem, który doradzi Ci jaka opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Diety specjalistyczne

Masz konkretne potrzeby co do swojej diety? Te diety są dla Ciebie!

BEZ GLUTENU

Dieta bez glutenu jest dedykowana osobom, które chorują na schorzenia glutenozależne, osobom które źle reagują na produkty zawierające gluten i chcą zrezygnować z tego składnika w swojej diecie.

Jeżeli dotychczas w Twoim jadłospisie występowały zboża glutenowe, natomiast ze względu na pojawiające się objawy rozważasz stosowanie tej diety, warto w pierwszej kolejności udać się do lekarza i wykonać odpowiednią diagnostykę, co pozwoli na zlokalizowanie źródła problemu.

W diecie bez glutenu rezygnujemy z pszenicy, jęczmienia i żyta, w zamian uwzględniamy inne produkty takie jak ryż, grykę, proso, amarantus, komosę ryżową, czy bezglutenowe płatki owsiane.

Dbamy o to, aby wprowadzać odpowiednie zamienniki, tak aby jadłospis był zbilansowany, urozmaicony i dostarczał niezbędnych makroelementów, witamin i składników mineralnych. Dzięki temu jego codzienne wdrażanie nie stwarza ryzyka niedoborów pokarmowych. Poza wykluczeniem glutenu, dieta nie odbiega od zasad prawidłowego żywienia. Posiłki zawierają warzywa, owoce, mięso, nabiał, jaja, nasiona roślin strączkowych, oleje, nasiona i orzechy.

Jeżeli masz wątpliwości czy ta dieta jest dobra dla Ciebie, skontaktuj się z naszym dietetykiem, który doradzi Ci jaka opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

*Mimo stosowania produktów bezglutenowych, istnieje prawdopodobieństwo wystąpienia śladowych ilości glutenu w daniach, dlatego dieta ta nie jest przeznaczona dla osób z silną reakcją na gluten.

BEZ LAKTOZY

Dieta bez laktozy jest dedykowana osobom, u których została zdiagnozowana nietolerancja laktozy oraz dla tych, którzy obserwują dolegliwości trawienne po
spożyciu takich produktów jak np. mleko, jogurt, czy ser twarogowy.

W potrawach uwzględniamy nabiał bezlaktozowy, dlatego u osób u których zdiagnozowano alergie na białka mleka krowiego, dieta ta nie będzie dobrym rozwiązaniem. Poza tym wykluczeniem, dieta jest zgodna zasadami prawidłowego żywienia.

Posiłki zawierają warzywa, owoce, mięso, nabiał bez laktozy, jaja, nasiona roślin strączkowych, oleje,
nasiona i orzechy.

Jeżeli masz wątpliwości czy ta dieta jest dobra dla Ciebie, skontaktuj się z naszym dietetykiem, który doradzi Ci jaka opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

VIP

Dieta VIP to spersonalizowana dieta ułożona przez dietetyka klinicznego, na podstawie przeprowadzonego wcześniej wywiadu zdrowotno-żywieniowego.

Dieta jest dopasowana do aktualnego stanu zdrowia, obranego celu, preferencji smakowych oraz trybu życia.

Jeśli cierpisz na jakieś schorzenie, alergie, zaburzenia hormonalne i potrzebujesz diety szytej na miarę, ta opcja jest właśnie dla Ciebie

NISKI INDEKS GLIKEMICZNY

Dieta niskoglikemiczna jest skierowana do osób, które zmagają się z zaburzeniami gospodarki węglowodanowej. Dotyczy to głównie osób z cukrzycą typu II, insulinopornością, hiperinsulinemią czy też zespołem policystycznych jajników.

Taka dieta dobrze sprawdzi się także u osób, które często podjadają między posiłkami, obserwują senność poposiłkową, napady głodu lub które chcą zadbać o regularność
posiłków w ciągu dnia.

W tym wariancie diety zwracamy uwagę zarówno na indeks glikemiczny jak i ładunek glikemiczny potraw, co pozwala nam manewrować zarówno rodzajem jak i ilością składników w potrawie. Dzięki temu dieta jest różnorodna, odżywcza, a tym samym pomocna w stabilizacji stężenia glukozy we krwi.

Posiłki w menu zawierają warzywa, owoce, produkty zbożowe, mięso, nabiał, jaja, nasiona roślin strączkowych, oleje, nasiona i orzechy.

Jeżeli masz wątpliwości czy ta dieta jest dobra dla Ciebie, skontaktuj się z naszym dietetykiem, który doradzi Ci jaka opcja będzie dla Ciebie najlepsza.

Cennik

Przejrzyste koszty to podstawa.
Wybierz dietę i poznaj cenę!

Wprowadź wszystkie wartości
Cena Twojej diety to:
0/dzień

Kalkulator kcal

Nie masz pewności co do liczby kalorii?
Skorzystaj z kalkulatora!

O nas

Szukasz cateringu, dzięki któremu zaoszczędzisz czas i zadbasz o zdrowie?
Z nami zapomnisz o liczeniu kalorii i godzinach spędzonych w kuchni. Wybierz Kolendrę i przekonaj się, że zdrowo znaczy smacznie.

Strefa dostaw

Sprawdź, czy jesteś w zasięgu najlepszego cateringu!

Konsultacje dietetyczne

Masz pytania?
Napisz do nas: