FAQ
Najczęściej zadawane pytania
W jakich dniach i godzinach odbywa się dostawa?
Dostawy realizowane są od poniedziałku do soboty. W sobotę dostarczamy 2 diety (na sobotę i niedzielę). W zależności od regionu dostawa może nastąpić między godziną 01:30 a 7:30.
Jak mogę złożyć zamówienie?
Zamówienie możesz złożyć przez stronę internetową www.kolendra-catering.pl lub kontaktując się z nami mailowo bądź telefonicznie.
Biuro Obsługi Klienta obsługuje zamówienia od poniedziałku do piątku w godzinach 07.00-18.00, a także w sobotę między godz. 07.00 a 14.00. W przypadku dni świątecznych, o zmianach godzin pracy biura informujemy na naszej stronie internetowej i mediach społecznościowych.
Jak mogę opłacić zamówienie?
Zamówienie możesz opłacić za pośrednictwem płatności internetowych Przelewy24 (w tym: BLIK, natychmiastowy przelew bankowy, płatność kartą) lub przelewem tradycyjnym. Po zrobieniu przelewu tradycyjnego należy przesłać jego potwierdzenie na adres: kontakt@kolendra-catering.pl
Jak dostarczane są nasze diety?
Nasze diety dowożone są w specjalnie do tego przystosowanych samochodach chłodniczych. Stale utrzymana odpowiednia temperatura zapewnia najwyższą jakość oraz świeżość posiłków.
Czy mogę otrzymać fakturę?
Tak. Podaj dane do faktury przy składaniu zamówienia.
Czy można zamówić dietę w formie karty podarunkowej?
Możesz zakupić u nas kartę podarunkową na dowolną kwotę lub wybraną dietę przez kontakt z Biurem Obsługi Klienta.